Dinsdag 25 juni vond de tweede ateliersessie plaats. Tijdens deze avond is een uitgebreide presentatie gegeven over verschillende onderwerpen en was er vervolgens een informatiemarkt waarbij belangstellenden over verschillende thema's in gesprek konden gaan met de gemeente.
We delen hierbij alvast de presentatie die we gisteren hebben gegeven en het gewijzigde beoordelingskader na op- en aanmerkingen door jullie. De opgehaalde input bij de verschillende tafels en de tekeningen volgen begin volgende week.
Reageer gerust op deze stukken in het onderstaande reactieveld (alleen als je bent ingelogd). Je kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met Len Hazeleger.
Beste Henny, Goede vraag! Deze analyse is nog niet gemaakt. In de zomervakantie worden de alternatieven verder uitgewerkt, worden de benodigde onderzoeken afgerond en kunnen we de 'kruisjestabel' invullen en onderbouwen. Deze gaan we in september met iedereen delen en presenteren tijdens een nog nader te bepalen bijeenkomst. Wel hebben we van de 3 Gildenbrugvarianten een keuze gemaakt. Van de 3 denkbare varianten vallen de twee meeste oostelijke varianten af. Dit hebben we gemeld in het nieuwsbericht "update". Volgende week delen we de onderbouwingsnotitie op dit platform. Met vriendelijke groet, Len Hazeleger
Goed dat het beoordelingskader geactualiseerd is. Ik vroeg me af of er al een 'kruisjestabel' gemaakt is waarin te zien is hoe de diverse brugopties scoren op de criteria in het beoordelingskader? Ik kan me voorstel dat op basis van de inventarisatie die tot nu toe gedaan is, bepaalde opties al direct afvallen hetgeen verdere investeringen onnodig maakt. Ben benieuwd, Henny Palmen
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.